luni, 28 decembrie 2009

My sad love story...

Totul a inceput cand ma asteptam mai putin....eram inca ranita...nu credeam ca o sa pot iubii din nou...mai mult...nu ma asteptam sa sufar iar:-<...
chiar daca asa obisnuiesc sa fac mereu...
pot sa spun ca din prima clipa cand l-am vazut inima a inceput sa imi bata din ce in ce mai tare...simteam ca m-am indragostit...
Si chiar asa a si fost...:-<
dar ca de obicei degeaba m-am indragostit...:|
uneori simt ca parac sunt facuta sa nu fiu fericita :(
mereu cand simt ceva pentru un baiat...ajung sa sufar...
si stiam ca asa va fi si cu EL...dar m'am incapatanta sa imi ascult inima
si nu ce imi spunea constiinta....:(
incet incet a inceput sa imi patrunda in inima si in suflet
si foarte greu o sa il scot de acolo..
EL m'a facut sa gandesc altfel...m'a facut sa iubesc din nou...
o iubire oarba...dar totusi o iubire...
Si chiar nu ma gandeam ca defapt ma minte
cand imi spune ca ma iubeste...
si ca asta le spune tuturor fetelor...
M-a mintit...l-am iertat...iarasi m-a mintit...l-am iertat si a doua oara...
Nu am facut asta din proastie...ci din iubire...
insa sufletul meu e plin de tristete...si STOP numai pot ierta...
pur si simplu m'am saturat sa iert...
credeam ca TU esti diferit...crdeam ca ma iubesti sincer
dar m'am inselat...imi pare rau ca nu i'am ascultat pe cei din jur...
cand imi spuneau sa nu ma indragostesc de EL...dar asta e...asa face orice fata ...cand esti indragostit esti orb..il vezi doar pe cel de langa tine...
cand esti indragostit nu vrei...nu poti sa vezi ca cel de langa tine te minte...
iar apoi...cand iti dai seama..e prea tarziu...te trezesti cu inima franta si indurerata....
cu ochii plini de lacrimi....cu sufletul plin de ura....il urasti...dar in acelasi timp il iubesti....
si iti dai seama ca toate promisiunule pe care ti le facea...erau doar vorbe in vant...
si peste cateva zile il vezi cu alta...fericit de parca nu s'ar fi intamplat nimic rau...tu sti ca va fi si ea o victima...dar nu poti sa te abtii sa nu o urasti...
si te gandesti...cum a putut sa uite de tine intr'un timp asa de scurt?
cum a putut sa uite asa repede clipele frumoase petrecute impreuna...
cum....cum?
simplu...pentru el nu a insemnat niciodata ce a insemnat pentru tine....
pentru el era un simplu joc...
vroia sa obtina un singur lucru...
dar tu nu poti sa intelegi :|
cum de a renuntat asa usor la voi?
distanta...timpul...v'au distrus ....
cel putin pe tine...cativa km au reusit a va desparta...
tu ai incercat sa lupti..dar in o relatie nu este unul singur,,sunt doi...
si cum el nu s'a straduit deloc...totul s'a dus incet incet...
trec zile...trec saptamani...poate luni...tu nu incetezi sa il iubesti...
el e fericit cu alta...sau cel putin asa pare...
iar tu tot singura...suspinand dupa el...
a devenit ca o obsesie pentru tine...faptul ca nu il mai ai..si ca poate ...nu il vei mai avea niciodata...
dar totusi... vreau sa sti...chiar daca voi fi cu alt baiat...chiar daca il voi iubii...nu il voi iubii NICIODATA cum te-am iubit pe tine...
mereu vei ramane prezent in inima mea..
mereu o sa vreau sa iti vad zambetul si sa iti aud vocea....
mereu o sa vreau sa te sarut si sa te strang in brate...:-<
si nu am sa ma multumesc doar cu prietenia ta...eu te vreau PE TINE
si nimic altceva...numai am nevoie de nimeni..doar de tine si de iubirea ta....
dar...nu se stie ce ne rezerva viitorul...poate ca maine va fi altfel..
sau poate ca roata se va intoarce...si tu vei suferii dupa mine
iar eu nu o sa te mai vreau inapoi...orice e posibil...
trebuie doar sa ai rabdare...si sa astepti sa se scurga timpul...

Un comentariu:

  1. I se cuvine sa sufere dupa tine si tu sa nu-l vrei inapoi ,caci nu merita iubirea ta.

    RăspundețiȘtergere